Bralni projekt GG4A (Good Game For All) sta zasnovali založba Malinc v sodelovanju z založbo KUD Sodobnost International. Projekt je zastavljen kot bralno tekmovanje z elementi igre, pri tem pa knjige povezuje s spletnimi mediji. Na tak način dviguje bralno pismenost, obenem pa z izbiro knjig iz različnih literatur spodbuja medkulturno kompetenco. Namenjen je učencem v starosti od 13 do 15 let.
Letos smo se branju prvič pridružili tudi na naši osnovni šoli. Dve tekmujoči skupini so sestavljali Kristina, Nina, Lara, Neža, Hana in Jaka. Izzive so opravljali v virtualnem okolju, v aplikaciji Classcraft. Knjig pa niso brali virtualno, ampak kar realno. 😉 Nekatere naloge so bile lažje, druge težje, a kar najbolj šteje: dobra volja nas ni minila, s sodelovanjem smo se potrudili po svojih najboljših močeh in čeprav nismo zmagali, nam je tekmovanje veliko dalo. Izbor knjig je bil namreč odličen!
Prebrali smo naslednje: Erik Vogler in zločini belega kralja, Žanine kavbojke, Resnica, In zmaj je pojedel sonce, Marta pred ogledalom ter Električne ribe.
Pokemoni in Boginje, iskrene čestitke za sodelovanje, ideje, družbo in branje!